【blog】Diary of HIDEAKI(Producer of THE WEDNESDAY)

It is a memorandum of producer (HIDEAKI) of THE WEDNESDAY.

My Soul Food〜Japanene Ramen〜

北海道出身の僕はラーメンなしでは生きていけません。

人生最後の晩餐はラーメンと決めております。

昨日と今日。

国分寺駅の近くでラーメンを食べました。

どちらも美味でした。

 

今夜、音作りの準備を進めました。

ギターの音も入れてみようかと思います。

目標の日に、まずは1曲を発表したいです。

毎週水曜日に1曲ずつ公開するのが理想です。

 

リリースという形は一切ありません。

アルバムという枠組みも壊しました。

とりあえず、お楽しみに。

 

HIDEAKI

 

 

 

「My Soul Food」

I am from Hokkaido and can not live without ramen.

I decided the last supper of my life as ramen.

Yesterday and today.

I ate ramen near Kokubunji station.

Both were delicious.

 

Tonight I prepared for making sound.

I think I will put in the sound of the guitar.

I'd like to announce one song first on the target day.

It is ideal to release one song every Wednesday.

 

There is no form of release at all.

I broke the framework of the album.

Anyway, look forward to it.

 

HIDEAKI